33015
Book
In basket
Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach! Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące: profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu, mowy ciała oraz komunikacji werbalnej, rozwijania umiejętności przywódczych, organizowania udanych imprez biurowych, zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 50620 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: When the little things count... and they always count : 601 essential things that everyone in business needs to know, 2001
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again